lørdag den 6. november 2010




Det kan godt være svært at finde ud af hvad det er man vil.. godt nok er jeg ikke så gammel endnu, næsten 17 år, men på en eller anden måde føler jeg bare at jeg er helt klar til at flytte hjemmefra.
Der er bare så meget man skal tænke på, jeg skal finde et arbejde og så skal jeg tænke på at jeg skal finansere alt selv, det hjælper selvfølgelig på det hele at jeg har Alberte så vi kan dele om madvarer og toiletpapir.. men ih, det lyder som om jeg snart flytter, når jeg skriver sådan. Men det gør jeg ikke.. det virker bare så uvirkeligt, selvom jeg er helt sikker på at vi skal flytte sammen. Jeg forstår ikke at jeg næste år måske kommer til at bo i min egen lejlighed sammen med min gode veninde...
det med tryghed er så en anden ting, jeg føler mig så tryg når jeg er hjemme og jeg er sammen med min familie, vil jeg også føle mig tryg når jeg får mit eget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar