torsdag den 28. oktober 2010

mørkhed og tidlighed

så sidder jeg her i toget kl. er 7.13 og jeg skal i skole...
der er tidligt, der er ikke mange i toget
folk er faldet i søvn omkring mig. Det er helt mørkt uden for vinduet og lyver jeg hvis jeg stadig kan se månen og stjernerne?
hvad er mere pragtfuldt ind at side her med musik i ørene og skrive et herligt blog idlæg.
avisen ligger foran mig med alle mulige historier og der er den sjove fredags bagside "Urbans Fredags Crap af WulffmorgentHaler. Det er sjovt at læse deres åndsvage historer her er bla. en:
Ugens Visdomsord:

Der findes forkert vejr.
Og der findes forkert pålædning.
Gå aldrig udenfor.

De er syge i rugen.. men det er et godt råd til jer derude, det er nemlig ved at blive pisse koldt.

nu vil jeg prøve at nyde resten af dagen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar