onsdag den 27. oktober 2010

school buisness





aaaah...
synes godt det kan være lidt hårdt i skolen engang i mellem. har aller mest lyst til at flytte gymnasium, men det virker bare så uoverskueligt. Det er nogle ekstremt dårlige lærer jeg har. intet kan slå efterskolen, det var den bedste tid nogensinde, sommetider drømmer jeg mig tilbage, men jeg ved at jeg aldrig nogensinde ville kunne genopleve det fantastiske liv jeg havde der.

nu kan jeg ikke gøre andet et at vente på at jeg bliver ældre. vente på at jeg bliver 18 så jeg kan flytte i lejlighed med alberte og have et arbejde og have det godt.
jeg kan slet ikke vente.
tiden går forhåbentlig hurtig, nu bliver jeg snart 17 og så er der kun et år til at jeg er 18. det er helt vildt at tænke på.
håber det hele bliver bedre snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar